Friday, June 15, 2012

15.6.12
paling sedihh ok .
aku gaduh ngan kakak sendiri ?
and mmg lah aku sedar juga semua org mau salah kan aku .
mmg aku sedar juga mmg slama ne aku nda pernah betul d mata kamu .
semua salah aku kan .
thanks a lot
kalau kamu mmg x suka aku wujud dalam hidup kamu kenapa nda doakan ja aku ne mati awal ?
kenapa nda bagi mati ja aku time aku bukan umur skg .
kenapa ? semua salah aku ka ?
aku tau lah aku ne mmg bkn nda kena sayang mcm kamu .
tp at least aku jalan aku ada duit kan .
bukan aku minta duit kamu
kalau kamu nda suka aku d cne jangan bagi balik aku
biar ja aku tgl d kl tu smpai aku habis blajar
slama ne pun aku kerja aku ada duit sendiri aku ada bagi susah kamu ka ?
aku kerja dari form 2 smpai aku smbung study d kl
apa yg kamu nda puas hati ngan aku ne smpai semua aku buat pun nda betul ?
aku tau lah aku ada buat salah yg besar ngan mumy tp at least aku nda menyusahkan dia .
aku nda pun duduk d rumah menghadap laptop ja slama aku d rumah ne!
sblm aku sambung study aku buat apa aku kerja kan !
tp kau apa kau buat ? menyusahkan mumy duduk rumah menghadap laptop buat kerja apa ja kau tau ?
basuh pinggan ? tu ja kan mumy suru kau buat kerja bru kau p buat kan itu pn lepaas kena marah
kau fikir aku budak lagi ka haa kau mau sound2 aku dlm fb mcm tu  ! aku tau lah kau tu kakak aku tp aku rasa aku lagi matang dari kau ! so kau jgn mau trip sound aku !! kau bg matang dulu otak kau sblm kau mau marah aku !!
cermin banyak d rmh ne kau cermin diri kau ngan diri aku !
aku diam2 ja slama ne sabar aku yg kena slalu tp hari ne terlepas juga kan .
so lepas ne sblm kau mau post macam2 p wall aku kau fikir lah .
and aku sedar juga ah kamu semua benci aku sbb aku bukan mcm kamu
kamu tu kena sayang even mumy boleh lupa yg aku ne anak dia ?
nda apa lah terasa sangat aku ngan kamu semua .
sedar juga aku siapa .
kalau aku mati nanti nda payah urus aku biar lh mayat aku tu kena bakar ja .
kamu ingat tu k .
aku sayang kamu semua tp aku tau kamu nda pernah sayang aku .
slama ne aku mcm bukan anak mumy ja kan .
tp apa kan daya mmg sdh suratan hidup aku mcm ne . sabar ja lah kan ..
take care ..

No comments:

Post a Comment