Friday, November 23, 2012

Hey .. its time for the story update . hmm 
sad life i had right .. aku sabar ja slama ne k sabar . cukup sabar sudah aku dengan kau kalau kau mau tau ..
nda payah lh berpura pura lg kalau mmg kau boring sdh ngan aku . cukup sakit sudah hati aku ngan kau ne . semua aku pendam ja . sbb itu ja aku mampu . 
kau tipu aku kau fikir aku ne bodoh sangat ka ? haa ?
nda ok . tp aku buat bodoh juga dgn semua penipuan kau tu .. smpai mati pn mungkin kalau aku dgn kau aku ne kena tipu ja .. and by the way thanks for lying .. 
aku nda tau lh kenapa juga aku mesti menangis untuk someone mcm kau ne .. time aku bukan dgn kau mana lah aku nampak kan apa kau buat .. tp kalau kau ngan aku puii baik mcm malaikat . kalau belakang tu aku nda tau lahh sehhh !!! 
penat sdh aku ..
smpai sini ja lh luahan hati aku .. teda makna luah kan banyak2 kalau darah aku mengepam darah banyak sudah ne klau ada darah tinggi meletup sdh kepala otak aku !! 
kbaii nite 

No comments:

Post a Comment